.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل امور اداری و مالی استانداری تأکید کرد:
لزوم اصلاح الگوی مصرف در ادارات
مرتضی ناصحی هزینه های اولیه برای توسعه دولت الکترونیک را سرمایه گذاری در اصلاح الگوی مصرف دانست و افزود: نتایج استمرار این فرآیند می تواند سهم قابل توجهی در کاهش هزینه های جاری دستگاه های اجرایی که یکی از سیاست های دولت است ، داشته باشد. ‎
لزوم اصلاح الگوی مصرف در ادارات

مرتضی ناصحی مدیرکل امور اداری و مالی استانداری در جلسه شورای فرهنگی استانداری با گرامیداشت روز 13 آبان ماه که به نام روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است گفت: استکبار ستیزی باید تبدیل به فرهنگ عمومی شود.

وی با اشاره به در پیش بودن روز فرهنگ عمومی ؛ فرهنگ را زیر بنای توسعه و پیشرفت دانست و گفت: همه باید برای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه تلاش کنند .

مرتضی ناصحی ضمن تبریک ایام ربیع الاول و ولادت با سعادت پیامبر اعظم (ص) که در این ماه مبارک است افزود: سیره و آموزه های نبوی ضامن سعادت و هدایت ما است و همه باید تلاش کنند تا سیره نبوی و علوی در جامعه تسری یابد.

مدیرکل امور اداری و مالی استانداری بر لزوم اصلاح الگوی مصرف در ادارات تأکید کرد و گفت: توسعه دولت الکترونیک و حذف دستگاه های چاپگر مازاد از دفاتر ستادی و فرمانداریها و همچنین محدودیت چاپ مکاتبات در بروکراسی اداری از اقدامات اجرایی این اداره کل برای تعمیم فرهنگ صرفه جویی در مجموعه وزارت کشور در استان مازندران است.

وی هزینه های اولیه برای توسعه دولت الکترونیک را سرمایه گذاری در اصلاح الگوی مصرف دانست و افزود: نتایج استمرار این فرآیند می تواند سهم قابل توجهی در کاهش هزینه های جاری دستگاه های اجرایی که یکی از سیاست های دولت است ، داشته باشد.

مرتضی ناصحی بر تسلط مدیران به قوانین و دستورالعمل ها به عنوان نقطه عطف ایده پردازیها و پیشنهادات وارده از سوی کارشناسان و نخبگان سفارش نمود و گفت: باید اعتقاد و باور در کارکنان دولت نهادینه شود تا امور محوله به نحو احسن اجرایی شود .

مدیرکل امور اداری و مالی تصریح کرد : توزیع عادلانه امکانات ورزشی و رفاهی ویژه کارکنان دولت با استفاده از ظرفیت و امکانات ادارات استان باید پیگیری و اقدام شود.

مرتضی ناصحی از تشکیل شورای مشورتی کارکنان به عنوان یک نهاد صنفی در راستای انعکاس و عملیاتی نمودن مسائل و پیشنهادات کارکنان در سطوح مختلف خبر داد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.